GTranslate

English Bulgarian Chinese (Simplified) French German Italian Japanese Romanian Russian Turkish
Kansere karşı ceviz ! PDF Yazdır e-Posta
Şehrin buluşma noktası kirklarelim.net tarafından yazıldı   
Pazartesi, 05 Eylül 2011 16:20
SAĞLIK  - Günde bir avuç kadar ceviz yemenin, meme kanseri riskini düşürdüğü öne sürüldü...
 
Araştırmacılar, kobay farelere anne karnından yetişkinlik dönemlerine kadar, insanlarda bir avuca tekabül edecek ceviz yedirdi. ABD’deki Marshall Üniversitesi’nden Elaine Hardman’ın liderliğinde yapılan araştırmada ceviz yiyen farelerde meme kanseri oranının yarı yarıya azaldığı, kansere yakalananlarda ise daha az ve küçük tümörler görüldüğü tespit edildi.
Araştırma Amerikan Kanser Araştırmaları Enstitüsü ve California Ceviz Komisyonu tarafından finanse edildi.

HÜRRİYET

KIRKLARELİM.NET YAZARLARINDAN SECMELER...

Hülya Tozlu
05.09.2011

Bookmark with:

Deli.cio.us    Digg    reddit    Facebook    StumbleUpon    Newsvine
Yorumlar (1)Add Comment
...
Yazan hlya, Eylül 06, 2011
Uzmanlara göre; bir cevizde 50 kalori var ve günde üç ceviz yemek yeterli.
Kötü kullanımı raporla
eksi oy
artı oy
Oylar: +0

Yorum Yazın
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
smile
wink
laugh
grin
angry
sad
shocked
cool
tongue
kiss
cry
eksi not | artı not

busy